Forum www.reksio123.fora.pl Strona Główna


Solucja

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum www.reksio123.fora.pl Strona Główna -> Reksio i miasto sekretów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
The Best
Administrator



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/15


PostWysłany: Pon 18:44, 04 Sty 2010    Temat postu: Solucja

Epizod I

1. Zabierz ser.
2. Przesuń pralkę pod posąg.
3. Zabierz portret kretesa.
4. Użyj ser i portret na pralce.
5. Weź haczyk który zwisa z sufitu.

Epizod II

1. Weź miskę.
2. Weź ziarno oraz szpulę z makaronem.
3. Połącz ziarno z miską
4. Połóż miskę z ziarnem przed dziurą w ścianie.
5. Zabierz Dizla.
6. Zabierz klatkę.
7. Idź w kierunku prawego końca piwnicy.
8. Odklej łańcuchy ze ściany i połącz je.
9. Przymocuj szpulę do narzedzia tortur w kształcie walca.
10. Połącz łańcuchem rower z walcem.
11. Przywiąż szpule do sznura który zwisa z bloczków.
12. Połóż Dizla na taśmociągu.
13. Przywiąż klatkę nad klapą.
14. Wsiądz do klatki i zjedź na dół.



Teraz musisz przejść labirynt. Spacją podglądasz sytuację z góry.
Aby usuwać gruz musisz mieć łopatę.


Teraz wychodzimy i próbujemy porozmawiać kretem po prawej stronie ekranu. (klikamy na niego tak minimum 2 razy).
Czeka nas zagadka z rurami, pamiętajmy że niektóre zawory wpływaja na działanie innych.

Gdy uporamy się z przeciekiem rozmawiamy tak długo aż dostaniemy mapę. Zrywamy plakat, używamy mapy i klikamy na więzienie. Rozmawiamy ze strażnikami, możemy też klikając na okna po prawej stronie więzienia porozmawiać z Reksiem. Zrywamy plakat ze ściany.

Wyruszamy do ratusza. Rozmawiamy ze strażnikiem, następnie z sekretarką w okienku, a na końcu z sprzedawcą pamiątek.

Idziemy na targ. Idąc wgłąb stoisk trafiamy do okienka. Bierzemy leżącą na ziemi cebulę. Idziemy do ratusza, rozmawiamy z sekretarką. Wracamy na targ. Wymieniamy cebulę na buraka. Idziemy do okienka i dajemy buraka. Wyruszamy do więzienia, idziemy w lewą stronę. Otwieramy okno i rozmawiamy. Idziemy na wysypisko. Rozmawiamy z sekretarką w okienku. Rozmawiamy z kretem którego spotkaliśmy na początku.Wracamy na targ. Rozmawiamy z sprzedawcą sera, a następnie z handlarzem po prawej stronie. Zrywamy plakat i zabieramy leżące pieniądze na ziemi. Idziemy do ratusza. Rozmawiamy z sprzedawcą pamiątek 2 razy. Dajemy mu plakaty. Idziemy w lewą stronę aż dojdziemy do wiertła, "pożyczamy" sobie śrubokręt i odkrecamy śrubę w rurze. Idziemy do więzienia i odkręcamy śrubę koło śpiącego robotnika. Idziemy na wysypisko i rozmawiamy z kretem w niebieskich ogrodniczkach.

Uruchamiamy maszynę do sortowani i sortujemy.
Kończymy gdy uzbieramy 30 piesios. Idziemy zainkasować pieniądze.


Po prawej stronie znajduje się wejście do tunelu. Tym razem pojawiają się chrabąszcze. Unikamy ich i czekamy na odpowiedni moment. Chodzą po wyznaczonej ścierzce jak chcą i są nieprzewidywalne.

Gdy dojdziemy na farmę batatów rozmawiamy z farmerem. Bierzemy worek. Dojrzałe bataty mają 2 jasne kropki na sobie. Gdy uzbieramy 10 wracamy do farmera. Zabieramy szare tyczkowate coś i plakat.

Wracamy na targ zainkasować nagrodę. Kupujemy ser.


Wracamy na wysypisko, daleko na samym lewym końcu, leży na ziemi haczyk. Łączymy go z tyczką. Wracamy na targ i używamy na kratce ściekowej. Wracamy na wysypisko, rozmawiamy z Alfredo. Idziemy na farmę batatów. Idziemy w prawą stronę tunelami aż dojdziemy do okienka. Dajemy legitymację.

Wracamy do ratusza i okazujemy strażnikowi dokument.
Rozmawiamy z burmistrzem i robimy mu zdjęcie. Oglądamy plakat na ścianie. Wychodzimy.

Epizod III

Zdjęcie dajemy właścicielowi stoiska. Idziemy w lewą stronę. Wypytujemy robotników o świder, znak, sygnalizator i czerwony krzyżyk.
Idziemy na wysypisko. Wchodzimy do domu Alfredo. Oglądamy klozet i pociągamy za spłuczkę. Schodzimy na dół włączając światło w kolejnych pokojach.

Po rozmowie podchodzimy do stanowiska. Bierzemy lupę i używamy jej na stanowisku. Klikamy na oczy, kawałek sera, okruszki sera, ogon, łapki i nogi.

Idziemy na targ i klikamy na "Nowość Cebula". Rozmawiamy z właściciel-ką stoiska. Wracamy do więzienia. Zabieramy saperkę i kamyk. Używamy go na prawym górnym oknie. Następnie na 2 lewym dolnym.

Idziemy na wysypisko. Zabieramy butelkę ze sprejem. Saperką wykopujemy znak. Wracamy do więzienia. Pod 2 lewym dolnym oknem używamy spreju i znaku.

Idziemy do ratusza. Robotnicy gdzieś się zmyli. Używamy śrubokrętu na sygnalizatorze. Wracamy do więzienia i używamy sygnalizator na reszcie sprzętu.

Wracamy do domu Alfredo. Schodzimy do maszyny z monitorem. Ustawiamy "krokodyla w budyniu" czyli kółka na zielono a podłoże na żółto.

Epizod IV

Teraz mamy do przejścia labirynt. U Reksia funkcję łopat i zwalisk pełnią klucze i drzwi.


Zbieramy z planszy wszystkie śmieci jakie znajdziemy i idziemy dalej. Rozmawiamy z księżniczką. Bierzemy kokosy i zatykamy dziury w purchawie. Wyjmujemy z niej serce i dajemy je jej. W krzakach powinniśmy znaleźć beczkę. Przechodzimy przez drzwi. Rozmawiamy z kretem. Zbieramy wszystkie zbieralne śmiecie i wracamy do królewny, rozmawiamy z nią. Wracamy a następnie budujemy słonia trojańskiego.


Przechodząc ten fragment łapiemy się wypustek, część jest "fałszywych" i ulegają zniszczeniu po złapaniu. W następne komorze zbieramy zielone elementy i wsuwamy w pasujące do nich macki. Teraz musimy wciskać przyciski w odpowiedniej kolejności unikając kwasu. Klikamy na przyciski (licząc od lewej do prawej) 1,4,2,3

Teraz klikamy na instrumenty tak aby za każdym razem zagrały marsza.
Zabieramy puszkę.

Rozmawiamy z królewną i bierzemy pastorał. Używamy go na balonie w 1 lokacji.

Epizod V

Klikamy na szafę. Bierzemy ze stanowiska lupę. Klikamy na projektor. Łączymy soczewkę z lupą. Idziemy po schodach. Zapalamy światło w następnym pomieszczeniu. Idziemy do niego. Gasimy światło i wykręcamy żarówkę. Wracamy i wkręcamy żarówkę. Wstawiamy ją w lampę na stanowisku. Używamy lupy na stanowisku.


Teraz badamy zdjęcia. Jeśli mamy kłopot klikamy na wszystko po kolei.
Kiedy skończymy idziemy na targ. Rozmawiamy ze sprzedawcą sera. Wyruszamy do nowej lokacji. Idziemy na sam koniec kładki. Rozmawiamy, wypytujemy o dywan i linę. Kluczem otwieramy dom. Pamiątki trzeba ustawić tak:

_________________________________________
|piłka.......|niebieksi samolot|Czerwony samolot|
----------------------------------------------------------
|lalka.......| p u s t e p o l e |Czerwony wiatrak.|
----------------------------------------------------------
|Szary Miś| K o n i k ...........|Czerwony Miś.......|
----------------------------------------------------------


Bierzemy zdjęcie. Wracamy do stanowiska i używamy na nim zdjęcia.
Analizujemy je. Na targu pytam się o szklane kopuły. Idziemy tam.

Oglądamy magnes i kosiarkę. Bierzemy worek. Idziemy aż do pomnika. Używamy worka na trawie. Pociągamy za wajchę przy śluzie. Kręcimy zaworem (jeśli się nie da używamy ponownie wajchy). Zabieramy magnes.

Oglądamy pomnik. Idziemy do ratusza. Pociągamy za rękę posągu kreta.
W pokoju burmistrza zapamiętujemy/przerysowujemy/robimy zdjęcie plakatu na ścianie.

Trzeba ustawić ręce na pomniku tak jak na plakacie. Gdy to zrobimy klikamy na otwartą klapę. Wracamy do Reksia i rozmawiamy z nim.

Rozmawiamy też z ruchem oporu w więzieniu (okno) i czytamy jedną z ulotek o koronacji.

Wracamy do lokacji z zagadką z pamiątkami. Używamy magnesu na linie.

Epizod VI

Po przejściu labiryntu, zanim uwolnimy króla, oglądamy uważnie trasę jaką podąża szczur. Chowamy się za beczkami. Najlepiej działać gdy szczur znajduje się koło zbiornika z wodą. Po drodze zabieramy plaster, dmuchany kaczor, nożyczki i motylka. W pomieszczeniu z butlą używamy zaworu. Łączymy plaster z kaczorem. Używamy go na butli. Króla spuszczamy na dół używając pokrętła (w kształcie zębatki) i otwierając śluzy.

Używamy nożyczek na królu i zrzucamy mu kaczor. Idziemy do pojemnika za wodą (na końcu trasy szczura) i montujemy oraz używamy motylka. Wracamy po króla.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum www.reksio123.fora.pl Strona Główna -> Reksio i miasto sekretów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin